czwartek, 28 marca 2013

nu pagadi zajec

mimo że aura niespecjalnie na to wskazuje (ale prawdopodobnie się nawróci, bo mnie łupie prawy łokieć i szwy), wielkanocny sezon jest już bardzo na czasie :-)
odgrzebałam i doprowadziłam do stanu używalności zeszłoroczną robótkę z gatunku tych powodowanych skąpstwem ("cooooo? ja mam tyle kasy wydać?! sama se zrobię!").

oto moja riposta dla młodego miauczącego w świątyni konsumpcjonizmu o zajęczy koszyczek za 49,99.
koszyczek prawie zabytkowy (bo starszy ode mnie) ustrojony włóczkowym odzyskiem z szalika za złotówkę i koralikami z naszyjnika, który zawierał ich na tyle dużo, że taki ubytek mu nie zaszkodził w wyglądaniu.
improwizowałam metodą "na oko" - stąd nieelastyczny brzeg górny (rok temu nie umiałam inaczej) i niedopracowane przyfastrygowane uszy.
mimo to ma swój niezaprzeczalny urok i drugiego takiego w kościele nie było :-)
ponieważ przez wiosennie nieadekwatne temperatury, barwinek pospolity służący ozdobie jeszcze kima pod śniegiem, wpadłam na inny pomysł zielenio-zdobny.
mianowicie - jajka i inne gadżety wylądują na trawce z rzeżuchy, która aktualnie sobie rośnie na kielichu wody dziennie i dziś się zazieleniła.
___
kupiłam ostatnio w ciucholandzie za 2zł jedwabną sukienkę zawierającą z 5kg różnego kształtu czarnych koralików i cekinów, oczywiście w celach recyklingowych.
póki co obskubałam 2/3 jednego rękawa, mam pełny słoiczek tego czarnego dobra, toteż wczoraj niepohamowałam się przed częściowym jego spożytkowaniem.
popełniłam prototyp kołnierzyka-naszyjnika.
wyciągnęłam właściwe wnioski co do szczegółów wykonania i wersja następna mam nadzieję będzie już dobra do produkcji masowej, jeśli oczywiście będzie nań popyt.
bo surowca mam przynajmniej na tuzin (jak nie na dwa!), a jeśli oprócz perełek wziąć pod uwagę jeszcze koraliki owalne... to strach się bać ;-)

2 komentarze:

  1. Koszyczek rewelacyjny ! Świetny pomysł :-) Zachwyciły mnie te uszy - masz rację - ma niepowtarzalny urok :-)
    Kołnierzyk koralikowi śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bomba koszyk:)
    a kołnierzyk jeszcze ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń